יום רביעי, 30 במרץ 2022

על מה אנחנו מדברים, כשאנחנו מדברים על אימון אישי?

 


על מה אנחנו מדברים, כשאנחנו מדברים על אימון אישי?
ובמילים אחרות, יתרונותיה של השגחה פרטית:

🎯מיקוד בבריאות האישית 🏋️‍♀️
המאמן האישי שלכם יכול להיות בקשר עם התזונאים והרופאים המטפלים שלכם, על מנת שתכנית הפעילות תותאם לכם אישית ותקדם אתכם אל היעד הרצוי.

🎯מאמן אישי ימצא תמיד את הדרך, להתגבר על כל מכשול ולקיים את האימון, על אף החסמים 🏃‍♂️

🎯מאמן אישי מוכשר, מתפקד גם כמאמן מנטלי 🧠
הוא יהיה אוזן קשבת, יעניק תשומת לב ותמיכה, גם ברגעים הכי קשים לאורך הדרך.

🎯האימון יכול וצריך להיות מאתגר, אך גם מהנה! 🤹‍♀️
מאמן אישי מנוסה ידע לשלב בין האתגר להנאה, ולהפוך את האימון לחוויה טובה.

🎯אימון אישי, הוא בעצם אימון בשניים, וכולנו יודעים, כי טובים השניים מן האחד 🤼

💡 רוצים טיפים נוספים, מרגישים שאתם צריכים ליווי,
מוזמנים ליצור איתי קשר. אני אשמח לצאת איתכם למסע ולהגשים לכם את המטרות.
✅ שתפו ודרגו אותי, Sharing is Caring
✅ הצטרפו לקהילה שהולכת וגדלה,
הפורום לבריאות וחיטוב הגוף למתמודדים עם בעיות השמנה
✅ 📖 רכשו את המדריך הדיגיטלי BariLifestyle togo.
המדריך שיספק לכם מידע, והטיפים להצליח.

שלכם 🙏
עופר לקסמן, 
יועץ בריאות, תזונה וספורט
לאוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה ולסובלים מבעיות משקל.
#BariLifestyle #OLfitness #BariLifestyle50plusefit
#bariatric #bariatricsurgery 
#fitness #fit #workout #training #health #wellbeing #healthychoices #active #strongmind #motivation #lifestyle #exercise

#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישילחיים #ספורט #כושר #תזונה #תוספיתזונה #ויטמינים #סוכרת #לחץדם #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #אימוןאישי #פעילותגופנית #בריאות #השמנה 

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com

יום שלישי, 29 במרץ 2022

האם השמנה זה עניין של בחירה?

 

רבים לא מודעים שהשמנה זה לא עניין של בחירה 😭
רוב השמנים היו שמחים להשיל את הקילוגרמים המיותרים ממשקל גופם ולהתנהל ללא כבדות, חולשה, עייפות ומחלות נלוות. (ותאמינו לי, שאני יודע בדיוק על מה אני מדבר)
אבל במציאות, זו משימה לא פשוטה ולרוב מי שסובל מבעיות השמנה, צריך להתמודד עם אין ספור אתגרים-
בריאותיים, חברתיים, אישים ועוד,
מה שמאוד מקשה לשמור על המשקל הרצוי לאורח שנים - ראיה לכך היא שמעל 60% מהבוגרים בארץ סובלים מבעיות השמנה.
😬 נתון בעייתי כשלעצמו, ולי שיש לי את הפתרון לכך! 👍
ברוכים הבאים לשיטת BariLifestyle מבית OLfitness.
💡השיטה שמה דגש על הנגשת ידע בתחומים רבים, המשלבת בתוך אימון מנטלי ואימון פיזיולוגי כאחד.
🕺💃🏻 במסגרת הסדנאות והשיטה שלי, תוכלו לבנות ולעצב התנהגות לאורח חיים בריא, שאיתם תוכלו להתקיים בצורה בריאה, פשוטה, וקלה ליישום.
✨ שילוב מנצח בין הצד המנטלי לפזיולוגי, בו תגלו את העוצמות האדירות החבויים בכם.
✨ יחד בתהליך מובנה, מסודר ומרתק, נבין איך הצד המנטלי משפיע על הצד הפיזיולוגי ועל תפקוד ומבנה הגוף, הנראות החיצונית והמצב הבריאותי שלכם.
✨ נלמד אתכם להבין ולפענח את המסרים שהגוף שלכם שולח לכם דרך הגוף ואיך לטפל בהם בצורה נכונה ובטוחה.
היתרון הכי משמעותי שלי זה שאני הייתי שמן. אני יודע מה אתם מרגישים ומה הם חשים.
השיטה שלי הביאה הצלחות מדהימות,
שינויים שהם מדידים. תוצאות שכבר מהשבוע הראשון לאימון אפשר להרגיש.
אני מזמין אתכם להצטרף לאחת הסדנאות שלי. אני מבטיח לכם שלא תתאכזבו.
שלכם 🙏
עופר לקסמן, 
יועץ בריאות, תזונה וספורט
לאוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה ולסובלים מבעיות משקל.
#BariLifestyle #OLfitness #BariLifestyle50plusefit
#bariatric #bariatricsurgery 
#fitness #fit #workout #training #health #wellbeing #healthychoices #active #strongmind #motivation #lifestyle #exercise

#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישילחיים #ספורט #כושר #תזונה #תוספיתזונה #ויטמינים #סוכרת #לחץדם #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #אימוןאישי #פעילותגופנית #בריאות #השמנה 

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com

יום שני, 21 במרץ 2022

יחסי הגומלין בין מצבנו הנפשי לבין הגוף הגשמי שלנו

 


על פי עקרון הרפואה ההוליסטית (שלמה, נגזרת מהמילה whole = שלם), יחסי הגומלין בין מצבנו הנפשי לבין הגוף הגשמי שלנו, מתקיימים, מרתקים ומפליאים.⚖️☯
לפניכם מספר עובדות מרתקות ומעשירות:
☯️בגוף האדם, ישנם בליוני תאים, בעלי קשרי גומלין.
כל תא הוא אורגניזם חי, הנמצא בתנועה מתמדת ומגיב למידע, המתקבל מהמחשבה התת-מודעת.🧠
☯️הזכרון התאי, הינו כל הידע שהתאים בגופנו מכילים ופועלים לפיו.🔍
☯️מצבי לחץ, טראומה, או איום על קיום גופני, הם, המקור המשפיע והראשוני להתפרצות מחלות.🤯
☯️הרפואה ההוליסטית מעניקה יחס מיוחד לאורח החיים, להרגלי תזונה, לדפוסי התנהלות ומחשבה, המאפיינים את המטופל והנם חלק משגרת יומו.🥗
☯️הגישה ההוליסטית תומכת בחיזוק הגוף,
מתוך רצון לשפר את פעילות המערכת החיסונית ולסייע למטופל בכל תחומי החיים.🏊‍♀️💃
בשיטה הייחודית שלנו, The BariLifestyle program, נתייחס גם לצד הגופני וגם לצד המנטלי, בכל הנוגע לתזונה ולכושר הגופני שלכם.
בדרך ובשיטה שלנו נאפשר לכם למצוא את האיזון הנכון עבורכם, להחליף דפוסים בעייתיים, המקשים עליכם להתקדם, בדפוסים יעילים יותר, ולהגיע לכל יעד שתקבעו לעצמכם.👑
💡 רוצים טיפים נוספים, מרגישים שאתם צריכים ליווי,
מוזמנים ליצור איתי קשר. אני אשמח לצאת איתכם למסע ולהגשים לכם את המטרות.
שלכם 🙏
עופר לקסמן, 
יועץ בריאות, תזונה וספורט
לאוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה ולסובלים מבעיות משקל.
#BariLifestyle #OLfitness #BariLifestyle50plusefit
#bariatric #bariatricsurgery 
#fitness #fit #workout #training #health #wellbeing #healthychoices #active #strongmind #motivation #lifestyle #exercise

#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישילחיים #ספורט #כושר #תזונה #תוספיתזונה #ויטמינים #סוכרת #לחץדם #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #אימוןאישי #פעילותגופנית #בריאות #השמנה 

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com

יום ראשון, 20 במרץ 2022

חטיפים בריאים לחיים בריאים

 



אתם יכולים לדמיין מצב שבו אין חטיפים, הרי אין מצב כזה שאנו לא חוטפים מידי פעם איזה חטיף?
האמת. שאני לא יכול לדמיין מצב שכזה.
אבל אני כן יכול לדמיין מצב שבו החטיפים הם בריאים ולא גורמים למחלות ועליה במשקל.
חטיפים הם אחד מאותם נושאים שיכולים להרוס את התוכנית הטובה ביותר לבריאות.
כולם רוצים חטיף מדי פעם, אבל המפתח הוא להפוך את החטיפים האלה לבריאים, מזינים וגם טעימים.
יש הרבה חטיפים נהדרים שאפשר ליהנות מהם. לדוגמה, בחירת חטיפים ממוצרי דגנים מלאים, פירות וירקות, חלב ומוצרי חלב דלי שומן, ואגוזים יכולה להיות דרך מצוינת לספק את התשוקה שלכם מבלי להרוס את התזונה הבריאה שלכם.
עולם הדגנים ומוצרי הדגנים המלאים מכיל הרבה מאוד חטיפים בריאים, כולל לחמים מדגנים מלאים (לחם חיטה ולחם שיפון הם בחירה מצוינת), חטיפי אנרגיה מסוגים שונים, טורטיית בריאות, פיתות מדגנים מלאים, ועוד.
קבוצת מזון הירקות והפירות החשובה ביותר מכילה כל כך הרבה רעיונות לחטיפים בריאים שאי אפשר יהיה לפרט את כולם כאן. כמה מחטיפי הפירות והירקות הטריים הטובים, הטעימים והקלים ביותר כוללים גזר בייבי או פרוסות גזר, ירקות בגודל קטן כמו פרחי ברוקולי, צנוניות ופלפלים ירוקים, פירות טריים וסלטי פירות.
כמובן שפירות טריים עושים גם חטיף נהדר בפני עצמו. חטיף תפוחים, בננות ותפוזים היא דרך מצוינת לאכול בריא ועדיין ליהנות מחטיפים טעימים.
שמירה על קערת פירות טעימים על השולחן היא דרך מצוינת לעודד את כל המשפחה לאכול בריא יותר.
קבוצת המזון של חלב ומוצרי חלב מכילה גם פריטי חטיפים בריאים רבים, כולל יוגורט דל שומן וחסר שומן, חלב רזה, פודינגים דלי שומן, גבינות ואפילו מעדני פרו למיניהם שמכילים כמות חלבון נאה ביותר.
כריכים העשויים עם לחם דגנים וממרחים דלי קלוריות יכולים להיות פינוק נהדר בכל שעה ביום או בלילה.
בעת יצירת חטיפים בריאים, חשוב להגביל את הצריכה של מזונות עתירי שומן, ומזונות עתירי מלח ונתרן. במקום לקנות חטיפים מתועשים, נסו להכין בעצמכם.
רעיונות טובים לחטיפים מהירים ובריאים כוללים שילוב פירות טריים עם יוגורט רגיל או וניל ללא שומן, הוספת פרוסות פירות טריים לדגנים, ושימוש בפירות טריים ומיצי פירות טריים להכנת שייקים טעימים.
ישנם כמובן סוגים רבים אחרים של חטיפים בריאים, והמגוון שלהם מוגבל רק על ידי היצירתיות שלכם. חשוב להכין מגוון חטיפים בריאים, ולשמור אותם בהישג יד.
החלפת כל החטיפים הלא בריאים בחלופות בריאות יותר היא אחת הדרכים הטובות יותר לשמור על בריאותכם.

💡 רוצים טיפים נוספים, מרגישים שאתם צריכים ליווי,
מוזמנים ליצור איתי קשר. אני אשמח לצאת איתכם למסע ולהגשים לכם את המטרות.

שלכם 🙏
עופר לקסמן, 
יועץ בריאות, תזונה וספורט
לאוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה ולסובלים מבעיות משקל.
#BariLifestyle #OLfitness #BariLifestyle50plusefit
#bariatric #bariatricsurgery 
#fitness #fit #workout #training #health #wellbeing #healthychoices #active #strongmind #motivation #lifestyle #exercise

#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישילחיים #ספורט #כושר #תזונה #תוספיתזונה #ויטמינים #סוכרת #לחץדם #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #אימוןאישי #פעילותגופנית #בריאות #השמנה 

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com

יום ראשון, 13 במרץ 2022

מתי לאכול? המפתח לשמירה על משקל תקין

 


כשאת.ה מתמודדים עם האתגר לשמור על משקל גוף תקין, מתי לאוכל חשוב לא פחות ממה שאתם אוכלים.
👌הרעיון הוא לאכול מנות קטנות במהלך היום. במצב כזה אתם דואגים לספק לגוף את מרכיבי התזונה הנחוצים כדי לתפקד כהלכה במהלך כל היום, רמות הסוכר בגוף נשארות די יציבות ולכן מנגנון הרעב לא נכנס לפעולה.
כמובן שיש יתרונות רבים נוספים, אבל אני מניח שהכוונה ברורה.
⚠️ מצד שני, הקפדה על צריכה קבועה של אוכל מבלי לגרום לרמות סוכר גבוהות בדם יכולה להיות מאתגרת לפעמים, כי רמות סוכר גבוהות עלולות להוביל למחלות וכמובן להשמנה.
💡אבל אל דאגה. ברגע שתבינו את העיקרון, אתם תהיו יותר מודעים ותהיה לכם יותר שליטה.
🌐 אני ממליץ לעיין בהמלצות החדשות של משרד הבריאות באשר לקשת המזון החדשה שהחליפה לאחרונה את פרמידת המזון.
מומלץ מאוד לאכול 5-6 ארוחות קטנות במהלך היום. שלוש ארוחות עיקריות ושלוש ארוחות ביניים (אני קורא להם חטיפים).
החטיפים יכולים להיות די מגוונים כגון:
מנת פרי,
מעדן,
או אפילו חטיף אנרגיה עשיר בחלבון.
יום טיפוסי עשוי להתנהל כך:
* התעוררו ואכלו ארוחת בוקר
* חטיף אמצע הבוקר
* ארוחת צהריים
* חטיף של אמצע אחר הצהריים
* ארוחת ערב
* חטיף לפני השינה
התזמון בין כל ארוחה או חטיף צריך להיות כשלוש.
אם אתם מרגישים רעב או סחרחורת, זה יכול להיות בגלל שאתם צמאים או שמנת האוכל שאכלתם מתוך השלוש הארוחות העיקריות היא קטנה מידי ולא מתאימה לצרכים שלכם.
אז ראשית, גשו לשתות כוס מים אחת. יש להמתין כ- 10 דקות. אם תחושת הרעב או הסחרחורת נשארו, זאת אומרת שאתם רעבים.
כאן כמובן המלצתי היא לאכול משהו קטן כדי לא להחמיר את המצב.

💡 רוצים טיפים נוספים, מרגישים שאתם צריכים ליווי,
מוזמנים ליצור איתי קשר. אני אשמח לצאת איתכם למסע ולהגשים לכם את המטרות. שלכם
🙏
עופר לקסמן, 
יועץ בריאות, תזונה וספורט
לאוכלוסיית מנותחי קיצור קיבה ולסובלים מבעיות משקל.
#BariLifestyle #OLfitness #BariLifestyle50plusefit
#bariatric #bariatricsurgery 
#fitness #fit #workout #training #health #wellbeing #healthychoices #active #strongmind #motivation #lifestyle #exercise

#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישילחיים #ספורט #כושר #תזונה #תוספיתזונה #ויטמינים #סוכרת #לחץדם #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #אימוןאישי #פעילותגופנית #בריאות #השמנה 

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com

🚨 כיצד לצלוח מפגשים חברתיים לאחר ניתוח לקיצור קיבה

אחד האתגרים שכל מי שעובר את הניתוח לקיצור קיבה צריך להתמודד זה המפגשים המשפחתיים, החברתיים והמסיבות. אוכל תמיד מעורב במפגשים אלה...