יום חמישי, 18 ביוני 2020

האם חשוב להתאמן עם מאמן אישי לאחר ניתוח בריאטרי (קיצור קיבה)?



כידוע פעילות גופנית היא חשובה מאוד לבריאותנו וחיונית ביותר בעקבות ניתוח בריאטרי.
חשוב מאוד לשמור על הירידה במשקל, להישאר מאוזנים ובריאים
. 

יש המבינים את החשיבות בפעילות ספורטיבית וממש נלחמים עם עצמם לעשות ספורט אם כי הם לא נהנים לעסוק בספורט ובמיוחד ללכת לחדר הכושר. זה מוביל בדרך כלל לדילוג על תוכנית אימון מסודרת, או סתם שלא עושים זאת בצורה נכונה, מה שמגדיל את הסיכון לפציעות. 

בן זוג או מאמן יכולים להשאיר אתכם ממושמעים וממוקדים. זו הסיבה שאני מאוד ממליץ להשתמש במאמנים באופן כללי ובמיוחד לבחור במאמנים מוסמכים לספורט וחדר כושר שיש להם הבנה וידע בתחום הבריאטרי (כפי שאנו בוחרים רק בדיאטנית בריאטרית עם תחילת התהליך ולאחריו). 

חשוב לבחור במאמן שמבין מה עברתם ומה אתם עוברים, מה אתם מרגישים, מאמן שעבר את התהליך כמוכם. חשוב להבין כי קיים פער גדול מאוד בין הידע הקיים לבין הידע הנדרש על מנת לאמן בצורה נכונה ובטוחה מתאמן בריאטרי. 

יש להבין שלא כולם רוצים מאמן, או שאולי אין להם תקציב להחזיק מאמן לזמן מה, זה די נורמלי ומובן.
לצורך מתן מענה רחב ומקיף, רצוי למצוא את המכון שיכול לספק לכם כמה אלטרנטיבות וכמה אופציות לתוכניות אימון שתפורות ליכולת הפיננסית והפיזית שלכם ושיעזרו לכם להישאר בשליטה ולהרגיש פעילים ואנרגטיים.
 

 

היתרונות בלהתאמן עם מאמן אישי?


1.   מאמן מקצועי מועיל במיוחד לאנשים שזה עתה מתחילים באורח חיים ספורטיבי. מאמן אישי יכול ללמד את הדרך הנכונה והבטוחה למהלכים בשגרת החיים החדשה. אם מעולם לא התאמנתם בחדר כושר ולא עשיתם פעילות עם משקולות, מאמן מוסמך יכול להראות ולהדריך אתכם כיצד להפיק את המירב מאימוני התנגדות בבטחה ולמנוע פציעות.
 

2.   מאמנים אישיים מציעים תובנות לגבי הכושר והפעילות הספורטיבית שלכם.
לפעילות הספורט יש פנים רבות, והיא עוזרת להשיג את המטרות והיעדים שלכם. לדוגמא, אתם מעוניינים לחזק שרירים? אתם מעוניינים לבנות שריר? להיות גמישים יותר? להגדיל את הסיבולת? או לשפר את הכושר הגופני שלכם.
מאמן אישי מקצועי יכול למפות מסלול נכון ובטוח ככול האפשר למטרות שלכם. מאמן טוב יסרוק ויעריך את רמת הכושר שלכם ויתאים את האימונים כך שיתאימו למצב הבריאותי שלכם ולרמת ההתקדמות שלכם. תשומת הלב המיומנת והמקצועית של מאמן מוסמך ימנעו מכם סיכונים או שעמום בשגרת האימונים שלכם.
 

3.   מאמנים אישיים מקצועיים מחפשים תוצאות לטווח הארוך! מאמנים רוצים שהלקוחות יגיעו ליעדיהם. הצלחה של המתאמן היא הצלחה של המאמן! מאמנים טובים ישלחו עדכונים, תזכורות, מסרים ועצות בהתאם ללוח האימונים ורמת היכולת הפיזית שלכם. מאמן טוב יכול לשפר לכם את המוטיבציה ולהוביל אותכם להשגת המטרות שלכם בצורה הנכונה והבטוחה. 

 

האם זה יקר להתאמן עם מאמן אישי? 

אנשים רבים חושבים שמאמנים אישיים הם רק לעשירים. מאמנים גובים תשלום לפי שעה, והם קשורים בדרך כלל לחדרי כושר יוקרתיים. 

לא בהכרח! 

רק אתם יכולים להחליט אם הבריאות וההכוונה הנכונה של המאמן שווה את ההוצאה. השקעה במאמן אישי מוסמך שמבין בתחום הבריאטרי יכולה להיות אפסית לעומת ההשלכות הבריאותיות והכספיות של פעילות גופנית שלא מתאימה לכם. 


****************


#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישי #ניתוחקיצורקיבה #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #שינוי #אורחחייםבריא #מוטיבציה #שינוילחיים
#BariLifestyle #OLfitness #barimindfit
#Bariatricsurgery #Weightlosssurgery
#Gastricbypass #Gastricsleeve #Obesitytreatment #Weightlossmanagement
#Healthandwellness #Weightmanagementprogram
#Obesityprevention
#Bariatricsupportgroup #obesityawareness #weightlosscommunity #healthyweightloss #healthylifestyle #fitnessmotivation #weightlossmotivation

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com