יום ראשון, 27 בפברואר 2022

רוצים להצליח, תתחילו לאמן את המוח שלכם




🧠 רוצים להצליח, תתחילו לאמן את המוח שלכם.

אני בטוח שיצא לכם לשאול את עצמכם כמה וכמה פעמים מדוע אנשים סביבכם מצליחים לרדת במשקל ומצליחים להתמיד, כאשר מצד שני אתם מרגישים שאתם נמצאים במאבק כנגד המשקל ולא מצליחים?

אתם לוקחים החלטה (ולא משנה מהי הסיבה שהחלטתם לעשות זאת), אתם חדורי מוטיבציה ופתאום אחרי זמן מה נשברים וחוזרים לנקודת ההתחלה.

איזה מתסכל. אני כל כך מבין אתכם. גם אני, עד לפני כמה שנים הייתי באותו המצב. 
תמיד ידעתי שתזונה נכונה ופעילות גופנית חשובים לגוף שלי. מאז שאני זוכר את עצמי עסקתי בפעילות גופנית, אבל עם השנים רק עליתי ועליתי במשקל.

לצערי, אנו לא לוקחים בחשבון שעלינו לאמן לא רק את הגוף לשינוי, אלא גם את המוח. 

כחלק מתרבות חיים קלוקלת, אנו חיים בסביבה שמאוד קשה לבצע שינויים, ואם כבר החלטתנו לעשות שינוי, אנו עושים את כל הטעויות האפשריות תוך כדי התהליך, ולאחר זמן קצר חוזרים לנקודת ההתחלה ולא מבינים איך זה קרה.

מתברר שלסבול מעודף משקל, זה לא מתוך בחירה (לרוב). השמנה היא מחלה התנהגותית שמתחוללת במוח והתוצאה באה לידי ביטוי בגוף. זאת הסיבה שבגללה לרוב אנו  חוזרים לנקודת ההתחלה.

כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להפעיל נכון את המוח והגוף בהרמוניה:

1️⃣ בחרו את 3 הדברים שהכי מפריעים לכם בתהליך הירידה במשקל, (זה יכול להיות כמות האוכל, צורת האוכל שאתם אוכלים, או סוגי השתייה ועוד). 
2️⃣ בכל אחד מהנושאים שבחרתם, הקטינו את כמות הצריכה ב-10% בלבד למשך שבוע. תנו למוח ולגוף להסתגל יחד לשינויים בהדרגה ובצעדים קטנים.
3️⃣ לאחר שבוע, תקטינו את כמות הצריכה ב-10% פעם נוספת, למשך שבוע נוסף.
4️⃣ התמידו בכך למשך 4 שבועות.
5️⃣ בתום התקופה של ארבעת השבועות, שוב בחרו את 3 הדברים שעכשיו הכי מפריעים לכם בתהליך הירידה במשקל, וחזרו על אותו התהליך של הפחתת 10% במשך ה- 4 שבועות.

💡זכרו, תהליך שמצליח זה תהליך איטי ומבוקר.


************************

#בריאות #עודףמשקל #השמנה #אימוןאישי #ניתוחקיצורקיבה #קיצורקיבה #ירידהבמשקל #שינוי #אורחחייםבריא #מוטיבציה #שינוילחיים
#BariLifestyle #OLfitness #barimindfit
#Bariatricsurgery #Weightlosssurgery
#Gastricbypass #Gastricsleeve #Obesitytreatment #Weightlossmanagement
#Healthandwellness #Weightmanagementprogram
#Obesityprevention
#Bariatricsupportgroup #obesityawareness #weightlosscommunity #healthyweightloss #healthylifestyle #fitnessmotivation #weightlossmotivation

למען הסר ספק, התוכן במאמר זה הוא בעל אופי של סקירה כללית בלבד, והמידע אינו מתייחס למוצר או טיפול, הוא אינו התוויתי, ולא מהווה המלצה רפואית, ולא מיועד להנחות את הקוראים או לשמש כהמלצה, הוראה או עצה לקורא, ואין בו תחליף לייעוץ רפואי.

קרדיט לתמונה: www.pexels.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.